torsdag 25. september 2008

Endelig ferie, men jobb fordet.

Det har vært en utrolig travel dag i dag. Jeg har nesten ikke sovet i natt da, fordi kjæresten min har vært sjuk, så var hun til onkel. Og da hun dro hjem, var hun veldig dårlig, så samvittigheten min var fokusert bare på henne i natt. I dag tidlig dro jeg, og min onkel til Offersøy for og bytte panel på huset til pappaen til onkel. Det var heller ikke såå lett, men så fikk jeg tatt bussen inn til byen igjen, og da dro jeg til Hotellet. Og så bar det ivei med meg til min kjære, og pratet med henne litt, så tok jeg bussen tilbake til Offersøy, for og hjelpe min kjære onkel. Så jeg er gaanske peist nå da.


nå sitter jeg på Offersøy, ganske kjedelig. Men greit, jeg overlever saken. Hører på "Espen Lind- Unloved", den er ganske trist synes jeg, og får mange ganger bare lyst til og grine når jeg hører på den, hvis jeg fornemmer den med et trist øyeblikk, eller et trist minne.. Så snakker jeg med Connie, og min bestevenn, Sissel :'D. Så tenker jeg utrolig masse på Hanna min <3.

I morgen gidder jeg faen ikke stå opp før jeg blir kastet ut, og det er sikkert som om at Steinen ligger ute i morgen. Og da er det bra sikkert. Men, i hvertfall.. Ikke lenge til jeg finner køya.. Både onkel & pappaen hans har funnet de allerede, bare jeg som sitter nede og drikker Kakao :'D. Me sneiks, som de sier i Nordland ^_^

4 kommentarer:

Anonym sa...

HEEI BESTEVEEEEEENN:DDD<3
jeg er veeldig glad i deg :*

- sissel

Christoffer Nygård. sa...

awwww, jeg er glad i deg og bestevenn :D <3

Anonym sa...

iknow:3*uuuh*<3

Anonym sa...

Heei pus ;*
nydelig side du har lagd deg, jeg synes blogspot er vanskelig.. Men, du får lære meg <3.

<3 elsker deg pus, din Hanna.