mandag 29. september 2008

Christoffer Nygård, om meg selv.

Ok, nå fikk jeg veldig lyst til og skrive om meg selv.
Jeg er da født i Ukraina den 13. Juni 1989. Og døpt med navnet Christoffer Alexander Olsen, Jeg har en bedre halvdel, Alexander Nicholay, som er kjent for og være min tvillingbror! Jeg er oppvokst i Oslo, Bjerke. Men flyttet med mamma, og de andre søskene mine til Lillesand, hvor jeg bor nå. Livet mitt har vært preget av èn del utfordringer både for meg, og mammaen min, og mine andre søsken. Etter noen år, etter at vi hadde flyttet til Lillesand, så ble mamma gift med Jan Nygård, som vi da fikk etternavnet etter "Olsen Nygård". Jeg ble utrolig mobbet da jeg var mindere, men forstod fort at jeg kunne mobbe tilbake, så derfor var jeg så ussel at jeg gjorde det. Men nå som jeg er blitt større, kan jeg ikke fatte at jeg gjorde sånt.. Bare for at vedkommede mobbet meg, trengte jeg jo ikke å mobbe så mye tilbake.. Vell, tilbake til barndommen min.. Jeg har 4 lillesøstre; Nora Else Schärlin (14), Karolina (16), Maria Angelica (14, adoptert) & Nathalia Lusie (3), Så har jeg 3 brødre; Andy Nicholàs(17), Alexander Nicholay (19, min tvillingbror) & Mical Luicefer (24). Jeg har også en mamma, på 57 år, & en pappa på 60 ^^, som jeg er veldi glade i ;*. Grunnen er fordi jeg har opplevd utrolig masse dritt i livet, jeg har blitt mobbet.. Til og med lærerene mine mobbet meg ! Og familien min har vært bak meg og støttet meg hele tiden.



Nå jobber jeg som Barnehageonkel i Lillesand Barnehage, Drømmen var egentlig bil mekkaniker, men jeg gav den drømmen opp. Jeg liker og holde på med barn & unge, og vil gjerne at de skal få et utrolig bra liv, og vokse opp i et godt miljø. Så jeg driver og studerer opp til Barne og omsorgs arbeider. Jeg bor fortsatt i Lillesand, men skal og har tenkt grundig gjennom at jeg skal flytte opp til kjæresten min i Nordland. Hun heter Hanna Jacobsen, 17 år. Og betyr alt mellom himmel & gjord for meg <3.>preget av masse rom og kjærlighet. Mange ganger, kan det bli intime netter. Men, ja! Det er opp til oss selv, hva vi vil gjøre ;-]. Men det beste jeg vet med Hanna, er latteren hennes, og at hun er den mest tolmodige jenten i verden <3.> hun er bare min <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

alexander nicholay er også kjent som sissel sin :'D
haha xD<3

Anonym sa...

FAKEEE!