mandag 29. september 2008

FUCK ME BABY, IM HORNY


JEG SKAL MØTE KJÆRESTEN MIN I MORGEN, OG OVERSKRIFTEN FORTELLER VEL DET MESTE ?! JEG ELSKER DEG JENTA MI, JEG KAN IKKE LEVE UTEN DEG ;' ... gleder meg sinnsykt til etter skoletid i morgen, når du er ferdig, så kan jeg komme å hente deg, dra hjem og kose oss.. høre på din beste latter, når du er på det beste. Se på deg, presse deg mot meg, å føle at du er min <3.UANSETT HVOR MASSE VI PULER, så betyr du uendelig ;*. Jenta mi, hver gang jeg hører på "Claude Kelly- Alone" , så minner den meg på våre intime & våre mest utroligste minner. Du er en helt utrolig person i det store og det hele, og jeg føler meg som verdens lykkeligste når jeg er sammen med deg. Jeg lover deg, jenta mi.. At det skal Alltid være oss to <3. Ingen andre skal få sjangsen i å få deg. For du erbare jenta mi. Og det jeg sier til deg, forblir hos deg <3.>klissgreier' som sissel kaller det, så er det greit! Jeg aksepterer det, pus ;*. èn anen ting er at jeg er utrolig stolt over deg, Hanna! For den personen i seg selv, du er. Og at du er så utrolig tolmodig, du sier til meg; "Jeg greier ikke, jeg greier ikke!" , men fordet har jeg aldri sett eller hørt at du har gitt opp. Du vet at.. Du vil alltid forbli den i livet mitt som betyr mest av alt? <3

Du vet jeg elsker deg, og du vet du kan stole på meg. Når vi ikke er sammen.. Så tenker jeg alltid på de stundene når vi har vært sammen, på din søte og utrolig sjarmerende latter, ditt ubetydelige skjønne smil. Du er så vakker, Og det første jeg skal gjøre når jeg blir president, er å vise deg frem forran hele verden <3. Noe jeg ikke kommer til og bli, men jeg skal vise deg frem, UANSETT !!

<3 jeg elsker deg jenta mi.

1 kommentar:

Anonym sa...

nthååw, søt du e ;*
Fær ut i dag elrns? <3