lørdag 27. september 2008

Endelig i helgemodus

Dagen i dag har vært gøy da. Har vært på Mo (Mo i rana) Og hentet min nye bil, Nemmelig Mitsubishi L200. Utrolig fet bil, til bare 300.000. Så har jeg vært å sett på campingvogn til 100.000 :). Så har jeg sett på tv, og chillet fordi jeg har drita vondt i ryggen :/. Savner jenta mi utrolig masse nå :(..


Så, i natt da.. So så jeg og onkel på en film som gikk på tv 2, med navnet "The Unsaid", som var en ille trist film. Traileren kan du se her! Så i dag, rett før jeg og onkel skulle dra for og kjøpe noe greier, så fant jeg ut at i stedet for "I kissed a girl, and i liked it", så blir det "I kissed a cat, and i liked it", fordi katta hans kom pælmende i tryne mitt, og smaska meg midt på truten ;o. Ikke det at jeg ikke liker å kysse jenta mi.. For det gjør jeg jo støtt :D . Så har jeg fått meg profil på www.bebo.com. Så har du profil der, eller skal skaffe deg, Så legg meg til som venn på http://www.bebo.com/ChristofferAleO. Du kan også finne meg på facebook, der jeg heter Christoffer Nygård, men gå inn her, så legger du meg til ; her, for da kommer du rett inn på min konto :]



Nå savner jeg jenta mi :o, Jeg trenger hu serriøst nå, for jeg ha meg !!

~ Ha en fortsatt god helg : )

1 kommentar:

Anonym sa...

din klissne lille sjetne gutt:O

- sissel (a'