lørdag 27. september 2008

Sex,Sex,sex & atter SEX!!

Min onkel sa til meg "Christoffer, du må aldri starte å ha sex. Det er sånn at du ha det hele tiden fordi det er så deilig.".. Vell, Overskriften sier vel det meste om hva jeg vil blogge om her og nå.

~ Nå til tider, debuterer jenter nede i 9'års alderen i å ha sex. Hvorfor det? Er det for og være kul, som det sies? For man er ikke kul om man har sex da. Kroppen er enda da ikke klarfor verken kuk eller sex. Så.. Ikke det at jeg har noe med det, eller imot det.. Men serriøst, hvis du er 9 år, så tenk deg godt om, om det er virkelig dette du har lyst til, fordi 'partneren din' kan ikke nekte deg i å ikke ha sex.

Sex er mellom to personer, om de er glade i hverandre er opp til de selv. Det finnes også masse "sex stillinger", Og jeg kan nevne noen, mens jeg er i gang her ; Anal, Doggy, Wall-to-wall. Disse er helt vanlige stillinger, og ingenting av sex prat er flaut, kanskje ovenfor foreldra. Men de har jo ingenting med det :b.

~ For meg så er sex en helt fantastisk ting og ha. Jeg er og har heller aldri vært en "one night stand- person", og det kommer jeg nok aldrig til og bli heller. Den jenta jeg er sammen med, betyr mest av alt for meg, og jeg har ikke lysttil og ha sex, bare for og utnytte, som mange gjør. Jeg har det, fordi JEG elsker jenta mi, og føler at.. Henne kan jeg virkelig ligge med, uten at det får konsekvenser etterpå. Og.. Mens man har sex, er kanskje det lureste ; bruk av kondom.

det er også noe som kalles for nettsex, noe som foregår på msn, eller på andre nettsteder, der man kal ha webcam på, mens gutten (el. Mannen) runker og produserer sæd. Jenta (el. Dama) vil da sitte og fingre seg selv. Og hvis du bare er 13 år, og en mann på kanskje 30-40 år kommer å spørr deg om sex, skal du løpe hjem til mamma:)


Men tilbake, til der jeg forteller om meg selv :). Jeg er egentlig veldig åpen om temaet, og folk kan komme og gi meg kritikker for det :b, noe jeg kommer til og få i dette innlegget her. Men som sagt, jeg sier det som sies, ellers blir det aldrig noe av. Jeg debuterte som 12 åring. Jeg husker at jeg var alt for ny på temaet, og etter det, var jeg 14 da neste gang jeg hadde det. Nå har jeg det regelsmessig, og vil ikke være noe press for kjæresten. Så hun og kan
si ifra hvis det blir for masse, eller at hun ikke vil. For det er fullt lov. Og man skal jo ikke bli sur på folk om de ikke vil ha sex. for det er normalt, og det er bra at folk tørr og si ifra :D. èn ting jeg har lært av min onkel,, er at sex er den deiligste treningen du kan få. For det sies at sex er den beste treningen og sporten du kan få ;-). Så neste gang, spørr du kjæresten din om dere skal trene ;b

1 kommentar:

Anonym sa...

du kommer ikke til å få mye kritikk lille venn :'D<3 jeg hadde selc sex når jeg var 13, men det var ufrivillig (tar det på msn om du vil)
din sex gale gutt :'D

- sissel