mandag 29. september 2008

En herlig natt med jenta mi <3

Ohhhh, im so fucking tired!!! JAA! der hørte du det, jeg kan også bli trett ;). Dagen startet med at jeg våknet med min kjære kjæreste, for vi hadde visst hatt en veldig koselig kveld. Hun dro på skolen, mens jeg dro hjem da (6 meter bortenfor). Så har jeg argumentert en del med Hanna.. Hun var visst litt ømm her og der.. Pga den pulingsen i natt da ._." . Der hun hadde sparket meg midt i magen, og derretter rett i veggen.. Med kneèt sitt og greier, èn ting kan hun, og det er ;det utroligste når vi var puler ._." ,- Nå sitter jeg og loker rundt på nettet (Vampirefreaks, som vanlig). Så hører jeg på "Neyo - Miss Independent", den er utrolig kul da. Så skal jeg mekke på bilen min i morgen. Legge på vinterdekk & kjøre en tur til Offersøy for og se til onkel, han skal skifte ut vinduer til pappaen hans ^_^ . Så nå sitter jeg og snakker med Sissel & Anita & ei til på msn.. tenker på å gå se om jeg finner noe spiselig i kjøkkenet, for nå e me svolten. Så har jeg loka litt rundt på byen i dag, kjørt meg en tur inn til Mosjøen for og se osv.

Ingen kommentarer: